Serwis i wsparcie techniczne

Zapewniamy kompleksową obsługę Klienta poprzez sprzedaż, wdrażanie oraz serwis oferowanych przez nas urządzeń. Zajmujemy się również sprzętem zakupionym poza sklepem, również tym poza okresem gwarancyjnym. Zapewniamy Państwu natychmiastowe działanie oraz krótki czas usunięcia usterki. Profesjonalne podejście oraz doświadczeni pracownicy będą gwarancją Państwa satysfakcji.

Naprawa w okresie pogwarancyjnym odbywa się po akceptacji kosztorysu przez Klienta.

Chcąc skorzystać z usług serwisu:

  • Zgłoś problem wraz z opisem na adres: serwis@hyprotech.com.pl
  • Skorzystaj z poniższego formularza zgłoszeniowego
  • Dostarcz kurierem lub osobiście urządzenie na adres:
HYPROTECH Polska, 91-223 Łódź, ul. Morgowa 4

Zgłoszenie serwisowe

Pola oznaczone (*) są wymagane