1. Czym zajmuje się HYPROTECH Polska?

Jesteśmy firmą, która zajmuje się sprzedażą oraz wdrażaniem systemów autoidentyfikacji w procesach produkcji i magazynowania oraz wizualnym marketingiem produktu. Oferujemy niezbędny sprzęt i materiały eksploatacyjne oraz opiekę serwisową. Ponadto w naszej ofercie znajdą Państwo kolorowe etykiety na specjalne zamówienie.

2. Jak złożyć zamówienie?

Ostateczne zamówienie składamy pisemnie, drogą mailową na adres opiekuna firmy lub na adres ogólny firmy hyprotech@hyprotech.com.pl

3. Czy Twoje dane osobowe są bezpieczne?

HYPROTECH Polska przestrzega przepisów i dba o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych zgodnie z najnowszym rozporządzeniem (UE) 2016/679.

4. Jak wysłać zgłoszenie serwisowe?

Zgłoszenie serwisowe można wysłać korzystając z naszej strony internetowej w sekcji SERWIS lub dzwoniąc do działu serwisowego pod numer +48 42 209 36 59. Zgłoś problem wraz z opisem na adres: serwis@hyprotech.com.pl

5. Czy sprzedawany asortyment może być leasingowany?

Tak. Klient może samodzielnie wybrać firmę leasingową. Po pozytywnej weryfikacji nastąpi przekazanie prawa do korzystania oraz wydanie sprzętu.

6. Czy firma oferuje używany sprzęt?

Nie, nasza firma posiada w ofercie tylko nowy asortyment.

7. Jak odbywa się dostawa towaru?

Dostawa realizowana jest po uzgodnieniu stron. W zależności od wyboru może odbywać się za pośrednictwem firmy kurierskiej lub transportem własnym.

8. Na jakich warunkach odbywa się gwarancja?

Na oferowany sprzęt obowiązuje gwarancja producenta. Na początek - skontaktuj się z naszym działem serwisowym poprzez wiadomość na adres: serwis@hyprotech i opisz problem. Uszkodzony produkt Klient musi dostarczyć na nasz adres we własnym zakresie.

9. Jakie są metody płatności?

Przyjmujemy płatności przelewem oraz gotówką.

10. Czy wysyłamy towar za granicę?

Tak.