NASZA OFERTA

Chcąc utrzymać sprzedaż na wysokim poziomie, musisz wyprzedzić oczekiwania klientów. Zadbaj o nieskomplikowane procedury, wysokiej jakości obsługę i wyeliminuj błędy. Szeroka oferta produktowa pozwoli Tobie pozostać w czołówce. Poznaj nasze rozwiązania dla handlu detalicznego.

Koniec z kolejkami przy kasach

Jedną z najbardziej irytujących rzeczy jaką zgłaszają klienci podczas zakupów, są długie kolejki przy kasie. Specjaliści firmy Zebra postanowili zmierzyć się z tym problemem oferując klientom rozwiązania samoobsługowe. Produkty wybrane przez klienta skanowane są tylko raz osobiście przez klienta i umieszczane w koszyku. Nie trzeba ich wyciągać ponownie w celu wprowadzenia ich do rachunku. Klient zna aktualną cenę produktu jaka widnieje w systemie i jest wiążąca. Ceny na półkach często pozostają nieaktualizowane i wprowadzają kupującego w błąd. Często bywa też tak, że klient nie potrafi odnaleźć w ogóle ceny, ponieważ personel nie umieścił jej na regale. Dodatkowym atutem tego rozwiązania jest aktualizowana za każdym kolejnym dodanym produktem kwota końcowa zakupów. Kupujący na bieżąco jest informowany ile zapłaci za całe zakupy.

Zebra MC18 - asystent zakupów, czyli urządzenie z serii bezprzewodowych komputerów mobilnych wykorzystywanych w punktach sprzedaży detalicznej. Wyznacza nowy standard doskonałej obsługi klienta, a także produktywności i wydajności pracowników sklepu. To wielofunkcyjne urządzenie zaprojektowano również z myślą o tym, aby wyposażyć ekspedientów w narzędzia, dzięki którym będą mogli na miejscu odpowiedzieć na pytania klientów, usprawnić proces zarządzania zapasami – od wykładania towaru na półki po obniżki cen konkretnych produktów – i wyeliminować z niego pomyłki, a także zmniejszyć kolejki, skracając tym samym czas oczekiwania przy kasach.

  • Skanowanie kodów kreskowych w czasie zakupów
  • Możliwość zamiany z systemem Windows na system Android
  • Odczytuje wszystkie kody kreskowe 1D i 2D
  • Wielokierunkowy czytnik
  • Nadaje się do handlu detalicznego

Sprzedaż wielokanałowa

W obecnym czasie nowoczesne sklepy docierają do klienta wieloma kanałami. Dzieje się tak z powodu panującej na rynku dużej konkurencji. Klienci chcą mieć możliwość korzystania z różnego rodzaju form zakupu, a sklep musi się przystosować. Oferta firmy Zebra proponuje określone rozwiązania dla handlu detalicznego. Wraz z rozwojem technologii oraz globalizacji życia, klienci chcą realizować zakupy w sposób jak najbardziej wygodny dla nich. Stacjonarny sklep musi posiadać możliwość sprzedaży poprzez Internet. Robienie zakupów o dowolnej porze oraz miejscu stanowi konieczność, aby sklep mógł zwiększyć zyski. Dzisiaj kupujemy artykuły podczas podróży pociągiem, czekając w kolejce w przychodni albo siedząc wygodnie w fotelu w domu.

ROZWIĄZANIA DO REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

 

Przedsiębiorca potrzebuje sprawnie działającego ciągu dostaw i zarządzania, by móc poradzić sobie ze skomplikowanym charakterem sprzedaży wieloma kanałami. Optymalizacja usługi często polega na kontroli trasy, zgodności i czasu zamówienia. Monitoring w czasie rzeczywistym pomaga płynnie realizować zamówienie niezależnie od tego czy dostawa ma odbyć się pod drzwi klienta czy ma zostać odebrana w sklepie stacjonarnym. Sklep nie może pozwolić sobie na przestój i błędy w kompletowaniu zamówienia niezależnie od tego czy zostało ono złożone telefonicznie czy za pomocą aplikacji bądź serwisu internetowego. Zebra ułatwia zarządzanie sklepem eliminując błędy przy wariantach produktu. Natychmiastowo może zmieniać stan magazynowy przy zwrotach towaru. Inwentaryzacja odbywa się w czasie teraźniejszym.

 

Skanery Zebra DS2200 poradzą sobie z każdym kodem. Są to niedrogie czytniki 1D/2D, w przypadku których przystępna cena nie oznacza konieczności rezygnowania z wydajności pracy czy dostępności funkcji. Pracownicy otrzymują urządzenie zapewniające najlepszy w tej klasie, niezawodny odczyt za każdym podejściem i prostotę obsługi. Twoje przedsiębiorstwo otrzymuje czytnik, który nie mógłby być łatwiejszy do wdrożenia i zarządzania. Klienci otrzymują możliwość wybrania modelu, który najlepiej spełni potrzeby kasjerów – przewodowy DS2208 lub bezprzewodowy DS2278.

Model ZD420 został wyposażony ruchomy czujnik nośników, który pozwala na stosowanie różnego rodzaju materiałów (również nośników z nacięciami czy z niewyśrodkowanymi czarnymi znacznikami). Rozdzielczość 200 dpi oraz przemyślana budowa sprawiają, że drukarka jest chętnie wykorzystywana do pracy w produkcji lekkiej, transporcie i logistyce, handlu detalicznym oraz w branżach usługowych i w administracji publicznej. Urządzenie jest wykorzystywane m.in. do wydruku przywieszek odzieżowych, etykiet produktowych, na środki trwałe i na półki, do oznaczania dokumentacji oraz przypomnienia o serwisie.

  • Szybka biurkowa drukarka etykiet zapewniająca prostą obsługę, z unikalnym wkładem z taśmą termotransferową oszczędzającym czas dzięki błyskawicznemu ładowaniu
  • Możliwość prostego zarządzania wszystkimi drukarkami ZD420 znajdującymi się w firmie w chmurze
  • 5 intuicyjnych ikon stanu pozwalających utrzymać drukarkę w stanie sprawności i gotowości do pracy
  • Drukarka o rozdzielczości 200 dpi chętnie wykorzystywana w produkcji lekkiej, usługach i handlu detalicznym, transporcie i logistyce oraz w administracji publicznej
  • Funkcja autowykrywania hosta
  • Ładowanie za pośrednictwem kabla micro USB
  • Możliwość konfigurowania i aktualizacji bezpośrednio z tabletu
  • Dzięki oprogramowaniu PRZM dla serii DS 2200 zapewniają najwyższą wydajność odczytu kodów kreskowych o niskiej jakości
  • Niezrównany zasięg odczytu (1,23 cm do 36,8 cm)

Nagradzaj swoich klientów

Łatwe tworzenie kart lojalnościowych dla klientów oraz kuponów promocyjnych.

W obecnych czasach budowanie więzi z klientem to zajęcie interdyscyplinarne. Utrzymanie czynnika CRM na żądanym poziomie wymaga intensywnego wysiłku. Jednym z narzędzi umożliwiających zacieśnianie więzi z klientem są wszelkiego rodzaju programy lojalnościowe. Do ich realizacji wykorzystuje się spersonalizowane karty plastikowe. Karta pozwala na dostęp do danych osobowych lub firmowych, stanu konta punktowego lub przysługujących gratisów albo bonów. Posiadanie karty przywiązuje klienta do jednej marki oraz powoduje, że wraca on do naszego sklepu. Pozwala na dotarcie do klienta całkowicie nowymi kanałami, takimi jak: newsletter albo SMS. Dzięki karcie klient przestaje być anonimowy dla obsługi, która może obsługiwać go jeszcze lepiej. Klient posiadający kartę czuje się wyjątkowy będąc uczestnikiem określonej społeczności a przedsiębiorca zwiększa przy okazji sprzedaż.

 

Model ten gwarantuje bezpieczeństwo i ogranicza możliwość fałszerstwa dzięki najlepszej w tej klasie technologii druku retransferowego i laminacji, także obrazów holograficznych. Opatentowana konstrukcja firmy Zebra umożliwia jednoczesne dwustronne drukowanie.

  • Druk dowodów tożsamości i kart wydawanych przez organ administracji państwowej
  • Kontrola dostępu oraz weryfikacja tożsamości
  • Druk studenckich i pracowniczych kart identyfikacyjnych oraz kart kontroli dostępu
  • Personalizacja kart podarunkowych, lojalnościowych i członkowskich
  • Druk kart inteligentnych w sektorze gier, turystycznym i rozrywkowym

Asystent klienta Zebra CC5000-10 wyposażony jest we wszystkie elementy sprzętowe, oprogramowanie i programy narzędziowe. Są niezbędne do tego, aby umożliwiać klientom najbardziej zaawansowaną z dostępnych obecnie formę zakupów samoobsługowych. Interfejs do programowania aplikacji (API) umożliwia tworzenie aplikacji dostosowanych do konkretnych potrzeb przy minimalnym nakładzie pracy.

  • Łatwość w wyszukiwaniu informacji
  • Zaawansowany procesor oraz wysokiej jakości wyświetlacz 1080 p z panelem dotykowym
  • Interfejs do programowania aplikacji (API)
  • Czysty obraz oraz płynna animacja

Wsparcie dla personelu

Z łatwością zwiększ wydajność swoich pracowników

Umożliwiając pracownikom swobodny dostęp do obszernych danych o produkcie z każdego miejsca w sklepie jesteśmy w stanie zadbać o zadowolenie klienta. Odpowiednie narzędzia komunikacyjne pomagają wspomóc personel w aktywnej sprzedaży. Sprzedawca może stać się pełnowymiarowym konsultantem spełniając oczekiwania klienta. Na bieżąco może odpowiadać na pytania nie tylko związane ze specyfikacją produktu, ale również o stanie magazynowym, dokonać zamówienia, skontaktować się z pomocnikami lub przyjąć płatność w dowolnym miejscu sklepu. W związku z przeniesieniem sprzedaży do Internetu, sklepy stacjonarne stanęły w obliczu dużego wyzwania. Z miejsca potrzebowano uatrakcyjnić ofertę  oraz maksymalnie zniwelować minusy sprzedaży stacjonarnej. Jako najczęściej wspominanym przez klientów problemem są kolejki przy stanowiskach kasowych.

Zebra wychodzi naprzeciw proponując urządzenia optymalizujące czynności wykonywane przy kasie. Wszystko po to, aby uniknąć porzuconego koszyka i żeby klient chętnie wrócił na następne zakupy. W ofercie znajdują się urządzenia takie jak: szybkie skanery; ręczne oraz stacjonarne lub też ladowe, wagi, sprawdzarki cen oraz komputery mobilne. Każde z nich wyprodukowano aby móc zaoszczędzić każdą sekundę.

Komputery dotykowe Zebra TC51/TC56 są gotowe do wyzwań. Stworzone do intensywnej pracy w firmie urządzenie przemysłowe, które wygląda zupełnie jak popularny smartfon klasy konsumenckiej. Funkcje klasy korporacyjnej, moc, bezpieczeństwo i łatwość zarządzania spełniają zaś potrzeby ich przedsiębiorstwa. TC51 i TC56 są następnym etapem ewolucji komputerów dotykowych klasy korporacyjnej.

Tablet Zebra ET50/55 (Symbol) sprawdza się w wielu branżach, m.in. w sprzedaży i usługach w terenie, transporcie i logistyce, handlu detalicznym, produkcji, w magazynach i centrach dystrybucji oraz w administracji publicznej.

  • Komputer dotykowy z 5 – calowym wyświetlaczem
  • Pojemnościowy panel dotykowy wykonany ze szkła Corning Gorilla
  • Wysokie parametry czytelności ekranu
  • Moduł skanujący SE 4710 pozwalający skanować dowolne kody kreskowe – 1D i 2D
  • Wielokierunkowe skanowanie
  • Weryfikacja cen
  • Monitorowanie stanów magazynowych
  • Obsługa mobilnych rozliczeń i płatności
  • Zarządzanie zasobami, flotą, terminalami przeładunkowymi
  • Obsługa zwrotna towarów

Rozwiązania dla branzy kurierskiej

Szybkie dostawy owocują zadowoleniem klientów

Doręczenie klientowi przesyłki z zamówionym towarem jest ostatnim i zarazem najważniejszym etapem sprzedaży. Zebra proponuje rozwiązania dla firm kurierskich oraz pocztowych. W zakres zastosowań wchodzą urządzenia ułatwiające pracę od momentu przyjęcia zamówienia po dostarczenie towaru do rąk klienta. Zapewniają one identyfikację przy załadunku, sortowaniu oraz umożliwiają drukowanie potwierdzeń przejęcia lub odbioru oraz samo śledzenie przesyłki. Wszystko po to, aby dotrzeć na czas do klienta. Kupujący bardzo chcą mieć możliwość do wglądu, gdzie znajduję się ich przesyłka, żeby móc reagować lub zaplanować swój czas. Na pomoc przychodzą nieodzowne skanery, komputery mobilne oraz drukarki etykiet. Komunikacja bezprzewodowa oraz liczne opcje łączności WAN, WLAN lub Bluetooth umożliwia zwiększenie wydajności co przekłada się na szybsze dotarcie przesyłki w określone miejsce. Praca w systemie AutoID pozwala uniknąć szeregu pomyłek.

Drukarki mobilne odnajdą zastosowanie praktycznie we wszystkich przedsiębiorstwach. Wszędzie tam, gdzie w terenie musisz wydrukować etykietę, bilet lub paragon, przenośne urządzenia poradzą sobie znakomicie. Drukarki przenośne pozwalają na otworzenie mobilnych punktów sprzedaży. Jeśli zaistnieje konieczność zadruku etykiety, pracownik może wykonać tę czynność na miejscu bez konieczności powrotu do drukarek stacjonarnych.

Wszechstronne urządzenia, które mogą pełnić funkcje czytnika kodów, inwentaryzatora lub platformy sprzedażowej. Idealne rozwiązanie w łańcuchu dostaw. Produkt jest niewielkich rozmiarów i mieści się w kieszeni. Komputery mobilne znajdują powszechne zastosowanie na sali sprzedażowej, magazynie czy w domu u klienta. Pozwalają wykonać proces autoryzacji odbioru lub płatności.

Tablety mają niewielki rozmiar i są bardzo lekkie. Zapewniaj wysoki poziom obsługi dzięki dużym i czytelnym ekranom. Łączą w sobie wiele cech i mogą służyć jako czytnik kodów, kolektor danych czy też urządzenie do komunikacji głosowej. Współpracują z wieloma aplikacjami oraz mają rozbudowaną łączność bezprzewodową.

Skontaktuj się z nami

W obecnym czasie nowoczesne sklepy docierają do klienta wieloma kanałami. Dzieje się tak z powodu panującej na rynku dużej konkurencji. Klienci chcą mieć możliwość korzystania z różnego rodzaju form zakupu, a sklep musi się przystosować. Oferta firmy Zebra proponuje określone rozwiązania dla handlu detalicznego. Wraz z rozwojem technologii oraz globalizacji życia, klienci chcą realizować zakupy w sposób jak najbardziej wygodny dla nich. Stacjonarny sklep musi posiadać możliwość sprzedaży poprzez Internet. Robienie zakupów o dowolnej porze oraz miejscu stanowi konieczność, aby sklep mógł zwiększyć zyski. Dzisiaj kupujemy artykuły podczas podróży pociągiem, czekając w kolejce w przychodni albo siedząc wygodnie w fotelu w domu.

Praesent in magna metus. Aliquam erat volutpat. Maecenas aliquet commodo justo, sed pretium tellus fermentum ut. Praesent in magna metus. Aliquam erat volutpat. Maecenas aliquet commodo justo, sed pretium tellus fermentum ut. Praesent in magna metus. Aliquam erat volutpat. Maecenas aliquet commodo justo, sed pretium tellus fermentum ut.
 
138 Bree Street, Cape Town, South Africa 8001
info@yourdomain.com
(+27) 835667431
(+27) 835667432